Strona główna   >   Oferty pracy   >   Specjalista do spraw administracji biura

Specjalista do spraw administracji biura

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu, świętokrzyskie / Sandomierz, 2024-05-08

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Specjalista do spraw administracji biura
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/24/0162
OBOWIĄZKI:
- administrowanie obiegiem dokumentów,- udzielanie informacji telefonicznej, - dbanie o pozytywne relacje z administracją publiczną i kontrahentami
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cygwarancja zatrudnienia po odbytym stażu na 3 m-ce

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

zachodniopomorskie, Barlinek

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

opolskie, Brzeg

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

małopolskie, Grabówki

wczoraj

UNIBEP S.A.

mazowieckie, Warszawa, ul. Annopol