Strona główna   >   Oferty pracy   >   Pracownik administracyjno-biurowy w szkole językowej

Pracownik administracyjno-biurowy w szkole językowej

Champions School, mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Obok Galerii Mokotów, 2024-03-31

O nas

Szkoła językowa & Centrum Korepetycji Champions School mieszcząca się na Mokotowie ul. Wołoska 16 lok. 1 nowoczesny budynek Mokotów Box (2 minuty od Galerii Mokotów) świetne połączenie komunikacyjne.

Mieścimy się w świeżym nowym lokalu biurowym 105m2 , 4 pokoje, strefa wypoczynku, pufy, kanapy, dużo roślinności dodatkowo kawa/herbata/słodycze/owoce i przekąski codziennie w biurze.

  • Nowe, duże przestronne biuro ;) nowoczesna aranżacja, oddzielne pokoje i strefa chillu :D
  • Młody wesoły zespół 8 pracowników biurowych ;) Spotkania integracyjne, wyjścia i wyjazdy, miła rodzinna atmosfera.

28,50 PLN / h brutto (netto = brutto dla studenta) (NA START) Umowa zlecenie

Wynagrodzenie miesięczne w zależności od ilości wypracowanych godzin.

Praca stała 8 h dziennie

TYLKO: Dłuższa współpraca

PRACA NIE JEST DORYWCZA NA KILKA GODZIN DZIENNIE TYLKO NORMALNIE PEŁNY WYMIAR GODZIN! STACJONARNIE - nie zdalnie. [zdalnie tylko w przypadku choroby/wyjazdu]

Prosimy o przemyślane oferty ponieważ nie zatrudniamy osób na kilka dni w tygodniu ani tylko na weekend.

POCZĄTEK PRACY: Od zaraz

Pracownik administracyjno-biurowy w szkole językowej
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Obok Galerii Mokotów
UWAGA! NIE SZUKAMY OSOBY DORYWCZO! Na kilka godzin dziennie! Praca jest na PEŁEN ETAT ! (osoba kandydująca musi mieć możliwość pracy w SOBOTĘ.

Praca może być 4 dni miedzy poniedziałek-piątek + SOBOTA lub 6 dni w tygodniu (do ustalenia)
*Prosimy o przemyślane zgłoszenia. Jest to warunek konieczny, takie osoby szukamy. Nie jest to praca zdalna!

Twój zakres obowiązków
  • Rozliczanie klientów w systemie (sprawdzanie wpłat klientów z konta bankowego do ilości zajęć)
  • Wprowadzanie do systemu wpłat
  • Umawianie nowych lekcji dla kursantów pisemnie i telefonicznie
  • Ustalanie godzin zajęć, dopasowywanie do grafiku nauczycieli
  • Kontakt telefoniczny z nauczycielami i szkoły w kwestiach administracyjnych dotyczących ich pracy oraz prowadzonych kursantów
  • Kontakt telefoniczny z rodzicami i kursantami w sprawach finansowo administracyjnych oraz odnośnie zapisów na zajęcia
  • Telefonowanie do klientów, lektorów firmy
  • Wysyłanie e-maili / sms do klientów
  • Wpisywanie do tabelki excel, word
  • Sprawdzanie płatności za zajęcia / potwierdzanie oraz odwoływanie zajęć
  • Prowadzenie rekrutacji telefonicznej nowych nauczycieli [jeśli będzie potrzeba]
  • Oraz inne prace typowo biurowe: skanowanie, drukowanie, wysyłanie umów, wprowadzanie etykiet in post do programu itp.
Nasze wymagania
  • Bardzo dobrej znajomości programów MS Office EXCEL (zakres podstawowy) oraz Word
  • Swobody w rozmowie telefonicznej (mile widziane doświadczenie w innej pracy)
  • Obsługi poczty e-mail , Facebooka, Instagrama
  • Umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze
  • Komunikatywności, dyspozycyjności i punktualności
  • Skrupulatności, dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Wywiązywanie się z powierzonych obowiązków
  • Brak problemu w kontaktach telefonicznych z klientem
  • Mile widziana osoba na kierunku ścisłym bądź administracyjnym (ale nie jest to warunek konieczny)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy gdzie była styczność w dużej mierze przez telefon z klientem
  • Dobrej i płynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy
  • Samodzielną pracę 8h dziennie na czas nauki i wdrożenia do pracy (poniedziałek - piątek) zaś po wdrożeniu 4 dni robocze + SOBOTA lub [poniedziałek-sobota]
  • UWAGA! PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZŁOSZENIA PONIEWAŻ SZUKAMY OSOBY DOSPOZYCYJNJE RÓWNIEŻ W KAŻDĄ SOBOTE STACJONARNIE W BIURZE (nie zdalnie!)
  • Godziny 10:00-18:00 [standard] lub 11:00-19:00 [możliwość czasami]
    W wyjątkowych sytuacjach wyjazdy / choroby możliwość pracy zdalnej na służbowym laptopie
  • Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczeń zawodowych w obszarze administracji, kontaktu z klientem
  • Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczeń zawodowych w pracy jako rekruter
  • Kawa, herbata, woda, coś słodkiego, owoce, przekąski codziennie w biurze
  • Miła atmosfera w zespole młodych i kreatywnych pracowników, zespół 8 osobowy pracujący długo razem bez rotacji pracowników
  • Przyjazna i "rodzinna" atmosfera, wzajemna pomoc
  • Możliwość długofalowej współpracy, szkolenie wprowadzające do pracy
  • Integracje pracownicze, imprezy w biurze, wyjścia na kręgle, do restauracji;)
  • Wyjazdy integracyjne
  • Paczki na święta i inne mniejsze "święta" w ciągu roku
  • Bonusy uznaniowe za wyniki
  • Duża różnorodność zadań w ciągu dnia [tu na pewno nie ma dwóch takich samych dni, nie jest to tylko wklepywanie do tabelek]
  • Telefon oraz laptop służbowy do użytku
  • Duże przestronne biuro 105 m2 w nowoczesnej aranżacji
  • Kuchnia i pomieszczenie socjalne. 1 minuta do LIDLA i Galerii Mokotów
  • Strefa odpoczynku w biurze, kanapy, pufy , dużo roślinności ;)
  • Biuro 2 minuty od Galerii Mokotów z świetnym połączeniem komunikacyjnym
  • POCZĄTEK PRACY OD ZARAZ!
  • PRACA NIE JEST WAKACYJNA ANI DORYWCZA. Jest to praca na pełen etat wyłącznie dla osób dyspozycyjnych 10:00-18:00 [jeśli studenci to tylko studiów zaocznych]
Benefity
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • kawa / herbata
  • paczki świąteczne

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

dolnośląskie, Oława

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

śląskie, Tychy

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

świętokrzyskie, Chlewice

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

wielkopolskie, Krotoszyn