Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Praca biurowa związana z obsługą policyjnych baz danych oraz z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest w Referacie Łączności i Informatyki, na II piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak na II piętrze budynku pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych (w tym niejawnych) systemach informatycznych oraz dokonuje merytorycznej kontroli formularzy zawierających te dane w celu rzetelnego gromadzenia danych.
- Weryfikuje w systemie na podstawie dokumentów poprawność wpisów dokonanych przez funkcjonariuszy podczas przeprowadzanych kontroli drogowych.
- Przygotowuje zaświadczenia i informacje o wpisach w ewidencji Kierowców Naruszających Przepisy Ruchu Drogowego dotyczące punktów karnych w celu udzielenia informacji zainteresowanym osobom lub upoważnionym podmiotom.
- Wyjaśnia błędy związane z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd)w celu korygowania błędów.
- Przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji.
- Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych jak również w celu dostarczenia informacji patrolom pełniącym służbę w jednostce.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub pracy biurowej
- umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 września 2023 r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego .
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność komunikowania się.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Te oferty mogą Cię zainteresować!