Rekrutacja dla firmy wykonawczej z branży OZE na stanowisko:
Administrator / Administratorka Budowy
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:
- Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie
- Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)
- Redagowanie dokumentów (pism, protokołów, zestawień, sprawozdań)
- Opracowywanie i ewidencjonowanie protokołów odbioru, kontraktów etc.
- Bezpośrednia współpraca z zespołami
- Kompleksowa obsługa biura budowy (w tym zamawianie materiałów biurowych, BHP, spożywczych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, reprezentowanie biura, przyjmowanie klientów oraz gości)
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
- wyższe wykształcenie techniczne lub w trakcie nauki
- znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym (w szczególności Excel)
- znajomość programu SAP - mile widziane
Oferujemy:
- praca przy ciekawym projekcie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pół roku)
- możliwość przedłużenia współpracy i rozwoju w firmie
- pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Te oferty mogą Cię zainteresować!