Gruntowne porządki

Praca na stanowisku pracownika biurowego to przede wszystkim odpowiednie podejście i nastawienie do wykonywanych przez siebie obowiązków. Osoby, które liczą, że praca w biurze jest pasjonująca i może dostarczyć wielu emocji są w błędzie, jednak ci, którzy nastawiają się na spokojną, systematyczną oraz czasem monotonną pracę mogą z niej czerpać naprawdę wiele radości.

19Jako pracownik biurowy w Sosnowcu zauważyłam, że po dwóch latach pracy utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy nie stanowi już dla mnie najmniejszego problemu. Inaczej było w ciągu pierwszych kilku dni, gdy nawał pracy i obowiązków (spowodowany nieumiejętnością organizacji pracy) przytłoczył mnie tak bardzo, że moje biurko przypominało wielkie wysypisko śmieci, a wygrzebanie słuchawki telefonicznej spod stosu papierów było nie lada wyzwaniem, pracownik biurowy Sosnowiec. Podejrzewam, że nie raz moi współpracownicy łapali się za głowę widząc ogrom nieporządku panujący na moim stole, jednak dyplomatycznie milczeli. Pewnie spodziewali się, że gdy tylko uporam się z najważniejszymi sprawami, ład i porządek zapanuje tam, gdzie być powinien. Nie pomylili się, bowiem już po dwóch tygodniach pracy wśród dokumentów zalegających na moim biurku zaczęłam zauważać prześwity drewna, które z każdym dniem rosły by w końcu odkryć piękną, sosnową okleinę mojego biurka. Jak mniemam, uporządkowywanie dokumentów poszłoby mi dużo szybciej, gdyby w segregatorach i teczkach z dokumentacją panował przynajmniej jakikolwiek porządek. Niestety byłam pierwszym pracownikiem biurowym w tej firmie, a przede mną nikt nie zajął się fakturami, rachunkami i innymi papierami w taki sposób jak powinien.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *